سئو وب سایت کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

سلام؛ بنده امیر کرابی هستم سئوکار در کرج و باعث افتخاره که این بار در این بخش در زمینه های متفاوت مفاهیم سئو مانند مفهوم سئو وب سایت در کرج و یا رابطه میان سئو و طراحی سایت با سئو سایت مطالبی را عنوان نمایم. همچنین من در بخش نهایی این مطلب عرض خواهم کرد که طراحی سایت سئو در کرج و نیز پشتیبانی سئو کرج از طریق تیم با چه شرایطی انجام می شود. از این که با من همراهید سپاس گزارم.

سئو وبسایت

سئو وب سایت در کرج
سئو سایت

سئو سایت چیست

دوباره نویسی {کدنویسی|کدهای{ درون (بهینه سازی به انگلیسی optimization) سایت و اعمال تمام کارهای در ارتباط با موتور جستجوی گوگل به گونه ای که در کلمه کلیدی مرتبط با کالاها یا خدمات هدف و همچنین تمامی کلمه های کلیدی مرتبط به آن که توسط علاقمندان در موتور جستجوی گوگل، سرچ می گردند در بالای نتایج گوگل قرار گیرند. جهت تفهیم عمیقتر این موضوع میباید ابتدا بدانیم کیورد چیست.

 

بهینه سازی سایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کیورد چیست

هر گونه کلمه ای که توسط علاقمندان جهت دست یابی به یک "هدف" در گوگل تایپ گردد، کیورد خواهد بود. به عنوان مثال کلمه کلیدی در این مقاله سئو وبسایت در کرج است! کلمه ای که در صورتی که مخاطبان نیاز به خرید خدمات آن را داشته باشند، در گوگل آن را تایپ و جستجو خواهند کرد.

برمیگردیم به مبحث سئو سایت چیست.

در ادامه مقاله عنوان شده 2 پاراگراف پیشین، به عنوان مثال در صورتی که برای خود کلمه کلیدی خدمات یعنی سئو وب سایت در کرج را H1 یک عملیات سئو محاسبه کنیم، تمامی کلمات کناری لیست زیر شامل یک پروژه سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این سرفصل ها، تیترهای دوم تا سوم پس از کلمه کلیدی هدف هستند و در صورتی که سایت در همه این تیترها، در صفحه 1 نتایج جستجو قرار گیرد (با هدف نهایی صدر نتایج جستجو) این سایت با توجه به کلمه "سئو سایت در کرج" سئو شده است.

هزینه سئو وبسایت در کرج

بسته به کلمه کلیدی ای که هدف شما قرار میگیرد، هزینه سئوی وب سایت شما مختلف می باشد. به عنوان مثال اگر کلمه کلیدی "رهن منزل در کرج" را هدف سئوی یک وبسایت قرار دهیم، هزینه سئو وبسایت آن با کیورد "سئو وبسایت در کرج" کاملا گوناگون (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقبا در این کلمه ها با هم گوناگون و قدرت آنها در بهینه سازی سایتشان با هم گوناگون می باشد.

 

و به همان نسبت اگر کلمه کلیدی "خرید لباس در کرج" را تارگت کنیم، نصف بهای تهیه منزل در کرج بایستی پرداخت گردد. زیرا رقیبهای دارای سایت های متفاوت در کلمه کلیدی خرید لباس در کرج، کمتر از نصف وبسایت های خرید منزل در کرج، در زمینه سئو فعالیت می نمایند و لذا شما همچنین به همان میزان کمتر هزینه خواهید نمود.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقیبان کیورد "سئو سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کیورد این شهر، همین کلمه "سئو وبسایت در کرج" است. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ می باشد و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو وب سایت دقیقاً به رفتار رقیبان شما در طول فرایند سئو بستگی مستقیم خواهد داشت. به عنوان مثال رفتار رقبای وبسایت زمان استارت سئو وبسایت ما در کلمه "سئو وبسایت در کرج" با رفتار همان رقبا لحظه ای که این کلمه به صفحه 1 برسد متفاوت می باشد.

درست مثل 1 مسابقه اتوموبیل رانی که لحظه ای که شما (بعنوان یک راننده) به 3 اتوموبیل نخست لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار 2 اتوموبیل پیشتر این مسابقه در فرایند رانندگی با شما کاملاً متفاوت خواهد بود. رقیبان شما در لیست کلمات کلیدی مرتبط با کالا یا خدماتتان نیز در آن زمان که به صفحه یک برسید، کاملاً منطبق با رفتار سئو شما، رفتار خود را تغییر خواهند داد. درست همان برنامه ای که شما با رقبای بعدی خود که کوشش نمایند موقعیت شما را در صدر نتایج جستجو موتور جستجو گوگل تصاحب کنند انجام خواهید داد و استراتژی سئوی خود را متناسب با رقابت جدید عوض خواهید کرد.

آموزش سئو وبسایت در کرج

ما با دو نوع آموزش سئو وبسایت مواجه هستیم:

آموزش سئو وب سایت خودتان

در صورتی که تمایل دارید خودتان سایت سازمانتان را سئو نمایید با یک فرایند {تقریبا|حدوداً{ دو ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه دستکم 1 تا 2 ساعت درگیری فیزیکی با فرایند یادگیری سئو وبسایت روبرو هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

کارشناس این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته دو پارت 50 دقیقه ای را به تدریس نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما جهت تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو سایت در کرج

واضح می باشد که بهینه سازی سایت شما در پایان این دوره یادگیری (که بدست سازمان ما به 2 نحوه حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین شده است. نرخ این مدت آموزشی در سال 1402 هر ساعت 10 دلار است. هر چه فراگیری شما در این دوره بالاتر باشد، نرخ دوره تنزل پیدا خواهد نمود.

آموزش سئو وبسایت مشتریان

اگر می خواهید که وبسایت هر فردی را با هر کلمه کلیدی ای سئو نمایید، می باید هر روز 4 تا شش ساعت کار مداوم و دقیق را طی زمان لااقل 10 تا 12 ماه پشت سر گذارید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مانند کیورد همین مطلب (سئو وب سایت در کرج) به عنوان سخت ترین کلمه کلیدی کرج، یا تهیه موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

نحوه آموزش مدرس این شیوه همچنین دقیقا مانند نحوه کارشناس در شیوه قبلی با همان قیمت می باشد.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو وب سایت در کرج شامل مقدار کمی و کیفی سرویس های سئو دارد که با در نظر گرفتن شیوه بهینه سازی وبسایت شما متفاوت خواهد بود؛ در صورتی که از منابع انسانی داخلی شرکت بهره برداری نمایید، قیمت سئو وب سایت شما و میزان تایمی که تا رسیدن به تارگت طی خواهید کرد، کاملاً گوناگون خواهد بود.

قیمت سئو وبسایت به عوامل دیگر مثل استراتژی سازمان در تعداد اصطلاحات کلیدی و همچنین منطقه جغرافیایی شما نیز بستگی دارد. به عنوان مثال کلمه "سئو وب سایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو سایت در تهران" دستکم به میزان هفتاددرصد کاهش هزینه خواهد داشت و معکوس همین فرایند سئو اگر تبدیل به سئو "سایت در قزوین" شود، باز به میزان 70% از قیمت سئو وب سایت در کرج کمتر خواهد بود!

خدمات سئو سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات بهینه سازی وب سایت شامل همه نکات ذیل در مجاورت هم تا رسیدن سایت به لینک اول گوگل است که در امتداد به تشریح جزء به جزء این اجزاء میپردازیم. از این که با ما همراهید، سپاس گزاریم:

سئو تکنیکال سایت

رفع ایرادات درون سایت در شروع سفارش و نیز تشکیل یک استراکچر منظم داخلی (تنظیمات مربوط به بک لینک های داخلی) و نصب افزونه های سبک کننده حجم سایت (برای فراخوانی سریعتر) و نیز نصب افزونه های بهبود سئو مشابه یوست یا رنک مث و نیز رسیدگی به امور UX و UI و از همه این نکات مهمتر چک نمودن دائمی ریپورت های گوگل وب مستر تولز و مرتفع نمودن ارورهای آن مرتبط با سئو تکنیکال می باشد که با توجه به زبان برنامه نویسی سایت (وردپرس یا سایر زبان های طراحی سایت، بین سه تا 5 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

ذکر این امر همچنین بسیار حائز اهمیت می باشد که فرایند چکاپ و کشف نمودن معضلات وبسایت شما دستکم 1 روز کاری از تایم 1 متخصص سئو را اشغال خواهد نمود.

سئو تکنیکال 1 استراتژی کوتاه مدت نبوده و از آغاز استراتژی سئو تا مدتها بعد از اتمام پیمان اجرایی سئو (صدر نشینی گوگل) ادامه دارد.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت یک عملیات میان مدت برای ایجاد یک استراکچر جهت ربات های گوگل است که از مسیر این ساختار، ربات ها بفهمند که این سایت کدام یک از کلمات کلیدی خود را هدف قرار داده است.

سئو داخلی سایت شامل اجزاء زیر می باشد:

تولید محتوا

تولید محتواهای جذاب که در هیچ سایت دیگر ارائه نشده نباشد (حق کپی رایت) را تولید محتوا گوییم. مطالب می توانند از انواع تکست، صوتی یا ویدئویی (فیلم کوتاه) باشند. تولید مقاله از شروع فرایند سئو تا مدتها بعد از پایان آن امتداد خواهد یافت.

 

بک لینک های داخلی

این که گوگل بداند در یک سایت دقیقا کدام کیورد از سایر کلمه های کلیدی دارای اهمیت بیشتری می باشد و همچنین از راه لینک های داخل وب سایت بتواند به همه اطلاعات سایت دسترسی داشته باشد، را بک لینک سازی داخلی می نامیم. لینک سازی داخلی 1 فرایند بلند مدت از آغاز سفارش سئو وبسایت در کرج تا خاتمه آن امتداد خواهد داشت.

سئو تصاویر و مدیا های داخلی

مدیا ها در شرایط عادی دارای مفهوم نیستند و ربات های گوگل نمیفهمند که کدام محتوای گرافیکی را همراه با کدام کلمات کلیدی می باید نمایش دهند. اینکه ربات های گوگل بفهمند که هر مدیا مرتبط با کدام کیورد است، وظیفه سئو سازی مدیاهای داخلی است.

سئو خارجی سایت

اعتبار 1 وبسایت و نیز محتواهای داخل وبسایت بسته به میزان نقل قولی است که دیگران از آن وب سایت و نیز مقالات آن میکنند. این نقل قول ها می تواند حاوی عناوین زیر باشد:

بک لینک های همراه با انچور تکست

در صورتی که در سایدبار هر سایتی، یکی از اصطلاحات کلیدی وب سایت را به آدرس آن لینک کنند، بک لینک های انچور تکست ساخته گردیده و مقداری به اعتبار سایت خواهد افزود. این استراتژی تا میانه سال 1401 دارای اثر بسیار زیادی در فرایند سئوی وبسایت بود که بنا بر گزارشات جدید نیم سال دوم 1401 پژوهشگران رده بالای گوگل، دیگر آن اعتبار قبلی را در استراتژی سئو ندارد و جایگزین های بهتری بایستی برای این عملیات دیده گردد.

بک لینک از رپورتاژ های خبری

هر زمان در وسط 1 رپورتاژ درشت (بیش از 1000 کلمه) از یکی از کلمه کلیدی تارگت سایت، لینکی مستقیم به وب سایت ما (بی واسطه) متصل شود، تاثیر گزار ترین شیوه بک لینک (به همراه انچورتکست) دریافت گشته است که اثر خوبی در بهینه سازی سایت دارد.

 

بک لینک های بدون انچور تکست

هر زمان در وسط یک محتوای سبک یا سنگین یا حتی کامنت ها، آدرس وب سایت ما به کلماتی مثل "بیشتر بخوانیم" یا "دنباله مطلب" یا "اینجا" یا "کلیک" متصل باشد، بک لینک بدون انچور اتفاق افتاده و 1 سیگنال به گوگل ارسال خواهد شد.

این سبک سیگنال یکی از ضعیف ترین اثرگزاری در سئوی وبسایت را داراست که باید با استراتژی خاصی دنبال گردد. استفاده از این استراتژی (به تنهایی) تاثیری در سئوی وب سایت ندارد.

بک لینک های نوفالو

بک لینک های نوفالو سبک های مختلفی دارند و به تنهایی این نوع بک لینک در استراتژی سئو، اثر زیادی ندارد. گونه های این بک لینک شامل لیست زیر هستند:

بک لینک نوفالوی گروه اول) اگر وسط متنی، یک کلمه کلیدی از وبسایت ما به شکل غیر مستقیم (با واسطه 1 سایت دیگر) به وب سایت ما متصل شود، بک لینک های نوفالو ایجاد گشته است.

بک لینک نوفالوی گروه دوم) اگر درون متنی، بک لینک از کیورد مستقیم به سایت ما متصل شود ولی در تعاریف کد نویسی وب سایت به موتور جستجوی گوگل دستور داده شود که این بک لینک را دنبال نکن، بک لینک نوع دیگری از نوفالو تولید گشته است.

بک لینک نوفالوی گروه سوم) این سبک نیز مشابه نوع از بک لینک است که در بند قبلی همین مطلب عرض کردیم و در واقع لینک آدرس وب سایت ما داخل متن نمایش داده شده ولی به هیچ کجا متصل نیست و صرفاً باید از فرایند کپی و پیست استفاده شود تا به وب سایت آدرس متصل شویم.

سوشیال بوکمارک ها

در صورتی که در بخش اطلاعات پروفایل شبکه های اجتماعی آدرس وبسایت ما به شکل متصل به سایت ایجاد گردد، سوشیال بوکمارک تولید شده است و به تنهایی این مورد، تاثیر ناچیزی در استراتژی بهینه سازی وب سایت دارد.

برند منشن ها

در صورتی که در هر کجای اینترنت به شکل متنی (منشن های شبکه های اجتماعی یا در لا به لای متنها و مقاله ها یا رپورتاژ های خبری یا هر جای دیگر حتی زیر 1 تصویر به شکل متن، نام برند شما (به فارسی یا به انگلیسی) برده شود، برنامه برند منشن ایجاد گردیده است و استفاده تنها از برند منشن ها تاثیر کمی در عملیات سئو سایت دارد.

هدف استفاده از بک لینک های گوناگون در عملیات سئو سایت

گوگل بر این اعتقاد می باشد که در صورتی که سایتی، آغاز به تولید محتواهای ارزشمند نماید، همه افراد به شکل های متفاوت (که در بالا همه آنها تشریح گردید) آغاز به فعالیت در راستای خدمات یا آن وبسایت می کنند و از مجموع موارد فوق بهره برداری می نمایند تا به مشتریان خود اطلاع رسانی نمایند که این وبسایت دارای محتواهای ارزشمندی می باشد!

شاید تک به تک این فرایند ها اثری در بهینه سازی وب سایت نداشته باشند، ولی استفاده برنامه ریزی شده از پکیجی از این موارد می تواند اثر مهمی بر جایگاه وب سایت در نتایج سرچ موتور جستجو داشته باشد. اگر سئو کار شما 1 شخص پیش کسوت باشد، شک نکنید که از همه این تکنیک ها در کنار یکدیگر استفاده می نماید. درست مثل یک سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم یک مجموعه خوراکی دلچسب را ارائه می کند.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

فرایند استخدام از more info دو سوی گوناگون امکان بررسی دارد. "استخدام متخصصین ما به عنوان سئو کار شما" و یا "استخدام متقاضیان کار مستعد به عنوان نیروی اجرای سئو". بیاید هر دو مورد آن ها را در کنار شما تحلیل کنیم

بابت این که تا این بخش از مقاله در کنار ما بودید، از شما سپاس گزاریم.

در صورتی که در جستجوی استخدام یک متخصص برای سئو وبسایت در کرج هستید، ما این استراتژی را به شکل نیمه حضوری و نیمه دورکاری انجام می دهیم. (نحوه اجرا بعد از بازدید کلمه کلیدی مشخص می شود) کافی است از راه بخش تماس با ما استفاده و با ما تماس بگیرید.

در صورتی که در جستجوی استخدام در شاخه های مرتبط با سئو وبسایت در کرج هستید، از طریق پر کردن جدول مشخص در بخش تماس با ما، اقدام نمایید. ما به صورت آنلاین به آموزش شما پرداخته و از هر کجای ایران، شما را به شکل غیر حضوری و اشتغال در منزل استخدام می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

در صورتی که به دنبال عقد قرارداد سئو سایت در کرج هستید، سازمان لات لند به عنوان شخص رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می تواند به عقد قرارداد رسمی مبادرت ورزد. کافی است از فرم رزومه، تجارب قبلی ما و نیز از بخش درباره ما، تجربیات پیشین تیم ما را بازدید دقیقتر و سپس با خیال راحت متناسب با سئو وبسایت خود به صورت تضمین شده همراه با تمامی ضمانت های اجرایی، اقدام نمایید.

سئو وبسایت سه سوت وب

علی (مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سه سوت وب) یکی از خوش فکر ترین همکاران و رقبای ما در رشته سئو وب سایت در کرج بوده و هست! این رقیب پر انرژی ما در رشته طراحی وبسایت در تمامی شهرها دست به نوآوریهای جالبی زده که هر وقت من به عنوان یک مشاور سئو، یکی از ابتکارات نوی او را می بینم، بسیار لذت میبرم.

جهت این همکار همشهری از صمیم قلب آرزوی بهروزی دارم.

سئو وب سایت رایگان

اگر به شکل کارورز در قسمت کارورزان ما شروع به یادگیری نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید نمود:

اول) آموزش کامل سئو وب سایت (از هر جای ایران به شکل آنلاین)

دوم) آغاز به فعالیت و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر کجای ایران به صورت آنلاین)

سوم) سئو سایت رایگان خود به عنوان یک پروژه اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو وب سایت کرج

 

سئو و طراحی وب سایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به شکل مشترک شامل 2 فرایند سئو و طراحی وبسایت در کرج باشد، از تخفیف خوبی (حدود مقدار 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید نمود.

سئو وبسایت کرج

در واقع سئو سایت کرج و تمامی فرایند ها به صورت مشترک در هر فضا شامل سایت فروشگاهی یا وبسایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به شکل تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی متفاوت اما زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وبسایت سئو در کرج

یک وب سایت مثل 1 اتوموبیل است. بعضی از اتوموبیل ها برای باربری و بعضی جهت کابرد خانواده و بعضی برای میدان های مسابقه استفاده می شوند. طراحی ماشین مانند طراحی وبسایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی است و طراحی وبسایت سئو در کرج هنر ماست.

تنها لازم است تا در یک جلسه آنلاین بعضی از وب سایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را برای شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از همه اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص جهت شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس مشتری ها با سازمانتان را درک نمودید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من نیز روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وب سایت در کرج" همه این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی می باشد که رقبای من و شما خواب نیستند و جهت گرفتن جایگاه وب سایت شما دست به هر اقدامی می زنند! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را جهت شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی وب سایت از نگاه محتوا (تولید مقالات دیسکاور در فواصل زمانی مشخص)

دوم) تلاش در جهت {دریافت|جذب{ بازدید از سوشیال های پر مخاطب و یا سایت های پویا همچون وبلاگ ها

سوم) فعالیت برای امتداد مسیر سوشیال سیگنال هایی که در نکته های فوق نام برده شد

چهارم) فعالیت در جهت بهینه سازی زیربنای کدهای وبسایت با هدف ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم اصطلاحات کلیدی مرتبط در جستجو کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو سایت در کرج:


Report this wiki page